Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteczne Centrum Obsługi – na zewnątrz
(1)
Biblioteczne Centrum Obsługi - na miejscu
(1)
Autor
Altkorn Jerzy.
(1)
Czubała Anna.
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn ; Anna Czubała [et al.]. - Wyd. 4 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2004. - 437 s. : rys., schem., tab., wykr ; 23 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteczne Centrum Obsługi – na zewnątrz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9267 [na zewnątrz], 9268 [na zewnątrz], 9269 [na zewnątrz] (3 egz.)
Biblioteczne Centrum Obsługi - na miejscu
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9266 [na miejscu] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej