Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(21)
Katalog księgozbioru
(12)
Forma i typ
E-booki
(21)
Książki
(12)
Dostępność
tylko na miejscu
(10)
dostępne
(8)
Placówka
Biblioteczne Centrum Obsługi – na zewnątrz
(8)
Biblioteczne Centrum Obsługi - na miejscu
(10)
Autor
Pyżalski Jacek
(2)
Stasica Jadwiga
(2)
Łobocki Mieczysław (1929-2012).
(2)
Alten Rieke.
(1)
Banasiak Anna
(1)
Branckaerts Jan.
(1)
Brühlmeier Arthur (1934- ).
(1)
Budniak Alina
(1)
Byczkowska Zofia.
(1)
Całek Grzegorz
(1)
Chmielewska-Badora Jolanta.
(1)
Czelakowska Danuta
(1)
Dawydzik Lech T.
(1)
Dembiński Andrzej (więziennictwo).
(1)
Durasiewicz Zofia.
(1)
Erben Rosmarie.
(1)
Igniaciuk Barbara Irena
(1)
Jakubowski Witold
(1)
Jóźwiak Zbigniew W.
(1)
Kabaciński Rafał
(1)
Kaczmarek Bogusława Beata
(1)
Kaczmarek Piotr
(1)
Kaplun Annette.
(1)
Kobus Krzysztof
(1)
Kozierski Piotr
(1)
Krystowczyk Halina
(1)
Lis Marcin
(1)
Marszałek Katarzyna
(1)
Merecz Dorota
(1)
Michalak Aleksandra
(1)
Milz Helmut.
(1)
Niemiec-Knaś Małgorzata
(1)
Nordoff Paul
(1)
Oelszlaeger Beata
(1)
Olszewski Henryk
(1)
Patyna Dominika
(1)
Pestalozzi Johann Heinrich (1746-1827).
(1)
Pisula Ewa
(1)
Podolska Beata.
(1)
Podolska Beatrix
(1)
Płatos Mateusz
(1)
Radziwiłłowicz Wioletta.
(1)
Robbins Clive
(1)
Skorek Ewa Małgorzata.
(1)
Sumiła Anita.
(1)
Ulanowska Teresa
(1)
Winczura Barbara
(1)
Winczura Dorota Barbara
(1)
Wojciechowska Aneta
(1)
Wojdak-Piątkowska Magdalena.
(1)
Węglińska Maria.
(1)
Zalewska-Meler Agnieszka
(1)
Łobocki Mieczysław
(1)
Łukasik Izabella Maria.
(1)
Śliwerski Bogusław (1954- ).
(1)
Żywanowska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(3)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(33)
Język
polski
(33)
Temat
Pedagogika
(3)
Pielęgniarstwo
(2)
Wychowanie
(2)
Biomechanika
(1)
Choroby przewlekłe
(1)
Chorzy przewlekle
(1)
Dembiński, Andrzej (więziennictwo)
(1)
Dysertacje
(1)
Dzieci
(1)
Edukacja zdrowotna
(1)
Jakość życia
(1)
Konferencje
(1)
Kręgosłup
(1)
Logopedia
(1)
Medycyna pracy
(1)
Młodzież
(1)
Narząd ruchu
(1)
Pestalozzi, Johann Heinrich (1746-1827)
(1)
Piosenki dziecięce
(1)
Prace dyplomowe
(1)
Prace magisterskie
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Psychiatria dzieci i młodzieży
(1)
Psychologia
(1)
Psychopatologia
(1)
Strażnicy więzienni
(1)
Stres
(1)
Służba zdrowia
(1)
Transport chorych i rannych
(1)
Wychowanie dzieci
(1)
Zdrowie
(1)
33 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wykaz najważniejszych aktów prawnych stosowanych w sprawowaniu opieki zdrowotnej nad pracującymi w Polsce (aktualizacja na dzień 30 czerwca 2000 r.) s. [276]-277
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteczne Centrum Obsługi - na miejscu
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9273 [na miejscu] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteczne Centrum Obsługi – na zewnątrz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6332 [na zewnątrz] (1 egz.)
Biblioteczne Centrum Obsługi - na miejscu
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6331 [na miejscu] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteczne Centrum Obsługi - na miejscu
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 35796 [na miejscu] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteczne Centrum Obsługi – na zewnątrz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38930 [na zewnątrz] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteczne Centrum Obsługi – na zewnątrz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6516 [na zewnątrz], 6518 [na zewnątrz], 6517 [na zewnątrz] (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteczne Centrum Obsługi – na zewnątrz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16204 [na zewnątrz], 16205 [na zewnątrz] (2 egz.)
Biblioteczne Centrum Obsługi - na miejscu
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16203 [na miejscu] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteczne Centrum Obsługi – na zewnątrz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17593 [na zewnątrz], 17592 [na zewnątrz] (2 egz.)
Biblioteczne Centrum Obsługi - na miejscu
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11756 [na miejscu] (1 egz.)
Nuty
CD
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteczne Centrum Obsługi – na zewnątrz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35787 [na zewnątrz], 35785 [na zewnątrz], 35786 [na zewnątrz] (3 egz.)
Biblioteczne Centrum Obsługi - na miejscu
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 35784 [na miejscu] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteczne Centrum Obsługi – na zewnątrz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18701 [na zewnątrz], 18700 [na zewnątrz], 16472 [na zewnątrz] (3 egz.)
Biblioteczne Centrum Obsługi - na miejscu
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16473 [na miejscu] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteczne Centrum Obsługi - na miejscu
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16300 [na miejscu] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteczne Centrum Obsługi – na zewnątrz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11743 [na zewnątrz] (1 egz.)
Biblioteczne Centrum Obsługi - na miejscu
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11742 [na miejscu] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Edukacja społeczno-przyrodnicza jako jeden z obszarów zintegrowanej edukacji dzieci przedszkolnych i w młodszym wieku szkolnym obejmuje wiele różnorodnych treści: biologicznych, społecznych, geograficznych, historycznych, fizycznych, związanych z higieną i bezpieczeństwem i wiele innych. Nauczyciel dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, chcąc w sposób rzetelny wprowadzić podstawy wiedzy z wymienionych dziedzin i przygotować fundament dla kształcenia systematycznego, winien odpowiednio przygotować się do swej pracy.Ze względu na rozległość treści edukacji społeczno-przyrodniczej, obejmującej tak wiele różnorodnych zagadnień z – czasem bardzo odległych – dyscyplin wiedzy, przygotowanie nauczyciela dzieci w wieku 3-10 lat wymaga uwzględnienia w programie studiów równie wszechstronnego materiału merytorycznego i metodycznego. Niniejszy podręcznik, opracowany z myślą o studentach kierunków pedagogicznych, przygotowujących się do pracy z dziećmi przedszkolnymi i wczesnoszkolnymi, podręcznik zawiera zagadnienia teoretyczne, obejmujące podstawy nauczania o otaczającym dziecko środowisku (przyrodniczym, geograficznym, społecznym i in.) oraz propozycje metodyczne związane z przedszkolną i wczesnoszkolną edukacją środowiskową. Zakres materiału kształcenia studentów obejmuje w sposób uporządkowany zagadnienia teoretyczne poznane w trakcie realizacji różnorodnych przedmiotów kształcenia w szkole średniej, z punktu widzenia ich przydatności w pracy wychowawczej i dydaktycznej z dziećmi w wieku 3-10 lat, prezentację tych informacji w takich powiązaniach, by jako nauczyciel mógł je wykorzystać w kształtowaniu u dzieci zintegrowanego obrazu świata; ponadto w podręczniku zawarto metodyczne podstawy edukacji środowiskowej dzieci. Ze względu na założony cel podręcznika – konieczność połączenia zarówno podstaw nauczania o środowisku, jak i metodyki przedszkolnej i wczesnoszkolnej edukacji środowiskowej treści pomieszczone w podręczniku dotyczą obu zakresów przygotowania studentów do zawodu nauczycielskiego: merytorycznego i metodycznego. Po wyjaśnieniu i scharakteryzowaniu komponentów środowiska człowieka, tekst podręcznik przybliża zagadnienia związane z poznawaniem przyrody przez dzieci: podstawowe cele, zasady, metody i formy poznawania przyrody, omawia treści edukacji środowiskowej realizowane w przedszkolu i klasach początkowych, planowanie zajęć zintegrowanych uwzględniających edukację środowiskową oraz wykorzystywanie mediów dydaktycznych. Dalsza część podręcznika przybliża kolejne zakresy treści edukacji środowiskowej takie, jak: higiena i bezpieczeństwo dziecka, zagadnienia geograficzne, ekologiczne i sozologiczne, historyczne, zawodoznawcze, fizyczne i inne, omawiając zarówno zagadnienia programowe realizowane w pracy z dziećmi przedszkolnymi i w młodszym wieku szkolnym, jak i ich znaczenie w edukacji dziecka.Praktyczne przygotowanie studentów do pracy z dziećmi przedszkolnymi i w młodszym wieku szkolnym będzie się opierało na zawartych w niniejszym podręczniku zagadnieniach teoretycznych w trakcie ćwiczeń, podczas których studenci będą opracowywać metodyczne przykłady, praktyczne rozwiązania i zadania dotyczące poszczególnych tematów (niektóre pomysły ćwiczeń metodycznych zamieszczone zostały w postaci Zadań do wykonania w poszczególnych rozdziałach podręcznika). Podręcznik kieruję do nauczycieli dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym oraz studentów kierunków pedagogicznych, szczególnie pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej.Autorka Książka dostępna w wersji elektronicznej w witrynie
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Publikacja jest dostępna ze wszystkich komputerów na terenie całej uczelni oraz w dostępie zdalnym poprzez serwer proxy.
E-book
W koszyku
Podsumowując swoją recenzję tej publikacji, profesor Magdalena Dudkiewicz pisze: Nadchodzi nowe – było to widać podczas Panelu Komitetu Socjologii PAN pod tytułem „Czy pokolenia zmieniają polską socjologię?”, jednego z najciekawszych wydarzeń podczas XVIII Zjazdu Socjologicznego w Warszawie w 2022 roku. Nie mamy się czego bać: młode pokolenie, mimo całej złożoności realiów, w jakich przychodzi mu rozpoczynaćswoją karierę naukową, bardzo dobrze rokuje. Wygląda na to, że zaprezentowani w tomie Autorzy i Autorki są świadomi swojej roli zawodowej, odpowiedzialni, ciekawi świata i gotowi podejmować nieoczywiste tematy w nieoczywisty sposób. Należy tylko przyglądać się temu z życzliwością, nie przeszkadzać i życzyć sobie, by nie była to jedynie niewielka elita, lecz reprezentacja szerszej grupy wkraczających na scenę naukową socjologów i socjolożek. Myślę, że trudno o lepszą rekomendację i zachętę do zapoznania się z tą publikacją. Grzegorz Całek przewodniczący zarządu Oddziału Warszawskiego Polskiego Towarzystwa Socjologicznego
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Publikacja jest dostępna ze wszystkich komputerów na terenie całej uczelni oraz w dostępie zdalnym poprzez serwer proxy.
E-book
W koszyku
Niniejsza publikacja stanowi szczególną pozycję wśród książek przedmiotowo-metodycznych służących kandydatom i młodym nauczycielom w najwcześniejszym okresie ich aktywności. Zawiera ona wiadomości rzeczowe z różnych działów języka polskiego oraz ogólne i szczegółowe treści i metody pracy, przykłady lekcji, a także wiele informacji bibliograficznych. Istotnym walorem opracowania są praktyczne zalecenia i uwagi z zakresu nauki o języku, co wiąże się z dalszym rozwojem umysłowym dzieci i możliwością doskonalszego poznawania rzeczywistości. Głównym celem książki jest pomoc studentom i nauczycielom w procesie opanowywania niezbędnej wiedzy polonistycznej, m.in. na temat sposobów pracy z tekstami literackimi, wzbogacania słownictwa i związków frazeologicznych, jak również stosowania różnorodnych konstrukcji składniowych w nauczaniu uczniów formułowania dłuższych form wypowiedzi typu: opowiadanie, opis, sprawozdanie, notatka, list itd. Ponadto celem książki jest uświadamianie i przypominanie niezbędnych wiadomości merytorycznych i metodycznych stanowiących podstawę zintegrowanej wiedzy polonistycznej, umożliwiającej właściwy rozwój języka ojczystego dzieci, zgodnie z ich psychofizjologicznymi właściwościami. Celowi temu służą między innymi rozdziały poświęcone ćwiczeniom gramatycznym i ortograficznym, rozwijaniu aktywności twórczej, zabawom dramatycznym i dydaktycznym. Książka ta umożliwia również zapoznanie się z najnowszymi osiągnięciami dydaktycznymi i naukowymi tej dyscypliny pedagogicznej. Istotną jej cechą jest możliwość pogłębiania wiedzy i umiejętności pedagogicznych nauczycieli oraz inspirowanie ich do doskonalenia swego warsztatu zawodowego.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Publikacja jest dostępna ze wszystkich komputerów na terenie całej uczelni oraz w dostępie zdalnym poprzez serwer proxy.
E-book
W koszyku
Na rynku mamy coraz więcej pozycji dotyczących pracy z dziećmi z ADHD, ale poniższe opracowanie tym się różni od innych, że traktuje młodego człowieka bardziej kompleksowo. Umożliwia dokonanie jego charakterystyki uwzględniając aspekty psychologiczne, zamiłowanie do różnych dziedzin życia i wskazuje na stan psychiczny danego dziecka. Publikacja napisana przystępnym językiem wzbogacona jest kilkunastoma tekstami z różnych dziedzin i własnych obserwacji. Teoria to nie wszystko, najważniejsza jest praktyka i Autorka pragnie się podzielić własnymi spostrzeżeniami wyniesionymi z pracy nauczycielskiej oraz terapeutycznej z dziećmi, młodzieżą, a także dorosłymi. Książka może okazać się pomocna dla przyszłych terapeutów, nauczycieli, pedagogów i rodziców oraz pomoże pogłębić wiedzę tym wszystkim, którzy pragną pomagać innym osobom.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Publikacja jest dostępna ze wszystkich komputerów na terenie całej uczelni oraz w dostępie zdalnym poprzez serwer proxy.
E-book
W koszyku
[...] Praca przedstawia niezwykle ważne poznawczo i pod względem ba- dawczym zagadnienia, łącząc obszar edukacji dorosłych, a w szczególności uczenia się dorosłych i to w niesformalizowanej postaci, z wybranymi aspektami kultury, w tym kultury popularnej. Zawiera dojrzałe analizy te- oretycznych założeń, wyjaśniających przedmiot badań, oraz przemyślane interpretacje badanych empirycznie zjawisk. Teksty opracowania bardzo żywo „reagują” na współczesną rzeczywistość i odnoszą się do ważnych obszarów codziennego doświadczania życia przez Polaków. Propozycje kul- tury i popkultury zostały przez Autorów „obejrzane” z perspektywy ich rze- czywistych edukacyjnych funkcji, a nie tylko funkcji założonych. Nie brakuje wątków krytycznych oraz kategorii badawczo otwartych, inspirujących do dalszych poszukiwań naukowych. [...] Fragment recenzji prof. dr hab. Elżbiety Kowalskiej-Dubas
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Publikacja jest dostępna ze wszystkich komputerów na terenie całej uczelni oraz w dostępie zdalnym poprzez serwer proxy.
E-book
W koszyku
Praca dotyczy bardzo istotnej i doniosłej społecznie problematyki, jaką stanowi prezentacja rozmaitych form wspomagania procesu komunikacji osób z autystycznym spektrum zaburzeń (ASD). Autorzy wykorzystali z jednej strony aktualne dane z literatury sięgając do prac wybitnych badaczy zamieszczonych w publikacjach książkowych oraz czasopismach o znaczeniu i zasięgu międzynarodowym. Obszerna monografia wychodzi na przeciw pilnym potrzebom związanym z udostępnianiem najnowszych informacji w zakresie rozwijania zdolności porozumiewania się, ze szczególnym uwzględnieniem procesu edukacyjnego dzieci i młodzieży z ASD. Zawarte w przygotowywanej do druku książce rozdziały, odznaczają się wysokim poziomem profesjonalizmu i mogą stanowić niewątpliwie cenne źródło wiedzy oraz inspiracji dla czytelników. Ukazanie się tej książki pozwoli czytelnikom zapoznać się z wieloma różnorodnymi i często wypróbowanymi podejściami i metodami związanymi z diagnozą trudności komunikacyjnych i oddziaływaniami pozwalającymi je zmniejszyć lub im zapobiegać u dzieci z ASD. Lekturę ocenianej publikacji można polecić zarówno profesjonalistom jaki praktykom, a także studentom takich kierunków jak pedagogika specjalna, psychologia, logopedia, audiofonologia. Myślę, że także rodzice tej grupy dzieci będą zainteresowani tymi koncepcjami i propozycjami, jakie stanowią przedmiot rozważań omawianej publikacji. z recenzji Profesora Tadeusza Gałkowskiego Odczytanie i zrozumienie komunikatów dziecka daje szansę na wprowadzenie alternatywnych i wspomagających form terapii. Książka Autyzm i AAC. Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się w edukacji osób z autyzmem jest dziełem wielu autorów – naukowców i praktyków. Jest ona cennym wkładem do badań nad budowaniem takich form postępowania terapeutycznego, które umożliwią dziecku autystycznemu komunikację społeczną. Prezentowane formy pracy z dzieckiem i jego otoczeniem budzą nadzieję na zbudowanie drogi, która umożliwi dziecku autystycznemu odnalezienie się w środowisku społecznym. Książka winna być podstawowym źródłem wiedzy dla wszystkich terapeutów pracujących z dziećmi z deficytami rozwojowymi. Prof. Hanna Jaklewicz
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Publikacja jest dostępna ze wszystkich komputerów na terenie całej uczelni oraz w dostępie zdalnym poprzez serwer proxy.
E-book
W koszyku
Oddajemy do rąk książkę, która powstała w wyniku prac zespołu instruktorskiego. Mamy nadzieję będzie ona pomocą w pracy wychowawczej w różnych pionach metodycznych. Połączyliśmy zagadnienia mowy nienawiści i Druha Wicka celowo. Uważamy, że działalność Patrona harcerstwa może stać się przykładem dla naszych zuchenek, zuchów, harcerek, harcerzy instruktorek i instruktorów w podejmowaniu pracy nad własnym rozwojem, w tym pracy nad umiejętnością nadawania rzeczywistości innych narracji. Narracji zbudowanych o braterstwo i szacunek do drugiego człowieka. Jeszcze nie tak dawno, różni specjaliści rozdzielali nasze rzeczywistości na świat realny i wirtualny, twierdząc, że żyjemy w nich oddzielnie. Jednak już teraz wiemy, że znaczna część z nas, a zwłaszcza dzieci i młodzieży żyje równocześnie w obu światach, które się wzajemnie przeplatają, uzupełniają. Tak naprawdę dopiero poznajemy mechanizmy tej rzeczywistości, pojawiają się nowe zachowania, mody, standardy, również zachowania nieporządne. Do jednych z nich należy „mowa nienawiści”, która niestety występuje też wśród braci harcerskiej. W 2019 roku Druhna Naczelniczka ZHP i Druh Przewodniczący ZHP zwrócili uwagę na to zjawisko. hm Anna Nowosad w opublikowanym rozkazie zaakcentowała: „Zło i przemoc przybierają różne formy. Jedną z nich jest agresja słowna. Możemy podjąć działania, które taką agresję w naszym otoczeniu ograniczą, a nawet zupełnie wyeliminują… Podejmijcie stojące przed nami wyzwanie – wyeliminujmy z naszych zachowań mowę nienawiści.” hm Dariusz Supeł w swym liście podkreślił: “Słowami potrafimy wyrażać miłość, przyjaźń, radość, dobroć, zaufanie, poważanie, zrozumienie i szacunek dla drugiego człowieka. Mamy tyle pięknych słów, wyrzućmy, więc te złe i raniące.”
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Publikacja jest dostępna ze wszystkich komputerów na terenie całej uczelni oraz w dostępie zdalnym poprzez serwer proxy.
E-book
W koszyku
Ruch Open Access zdobywa rosnącą popularność, pojawia się jednak wokół niego wiele mitów i niekoniecznie uzasadnionych nadziei. Celem tej książki jest przyjrzenie się temu zjawisku i jego ocena z punktu widzenia polskiego badacza. W tym celu w pierwszym rozdziale zastanowimy się nad przyczynami powstania tego ruchu, a następnie w rozdziale drugim sprecyzujemy, czym jest Open Access oraz pokrewne inicjatywy, często mylnie z nim utożsamiane. Rozdział trzeci będzie analizą ruchu otwartego dostępu z punktu widzenia różnych grup interesu związanych z nauką. Wreszcie rozdziały czwarty i piąty skoncentrują się na praktycznych aspektach publikowania artykułów w otwartym dostępie z punktu widzenia polskiego badacza. W rozdziale szóstym dokonamy krótkiego podsumowania informacji o ruchu Open Access. Impuls poleca ebooki
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Publikacja jest dostępna ze wszystkich komputerów na terenie całej uczelni oraz w dostępie zdalnym poprzez serwer proxy.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej