16860
Book
In basket
To, czy przedsiebiorstwo odnosi sukcesy, zależy od wielu czynników. Niezwykle istotną rolę w zdobywaniu przewagi konkurencyjnej na rynku odgrywa przede wszystkim efektywne przywództwo. W książce autorka omawia kompleksowo teorie i koncepcje przywództwa, a także udziela odpowiedzi na kluczowe pytania, między innymi: Co to jest przywództwo?; Czy istnieje optymalny model przywództwa?; Jaki jest związek między przywództwem a otoczeniem ogranizacji?; Czy przywódcą trzeba się urodzić, czy też przywództwa można się nauczyć?; Czy współczesne koncepcje przywództwa odpowiadają potrzebom organizacji?; W jaki sposób przywództwo zmieni się w przyszłości? Walorem książki są rozbudowane studia przypadków znanych światowych firm, takich jak BMW, Novartis, Bonduelle i Swatch. Pozwalają one lepiej przyswoić wiedzę i ocenić jak różne formy przywództwa funkcjonują w praktyce.
Media files:
Availability:
Biblioteczne Centrum Obsługi – na zewnątrz
There are copies available to loan: sygn. 24474 [na zewnątrz], 24473 [na zewnątrz], 24472 [na zewnątrz], 24471 [na zewnątrz], 24475 [na zewnątrz] (5 egz.)
Biblioteczne Centrum Obsługi - na miejscu
Copies are only available in the library: sygn. 24470 [na miejscu] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 306-322. Indeks.
Target audience note
Dla studentów zarządzania, uczestników studiów MBA oraz menedżerów i przedsiębiorców.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again