16860
Książka
W koszyku
To, czy przedsiebiorstwo odnosi sukcesy, zależy od wielu czynników. Niezwykle istotną rolę w zdobywaniu przewagi konkurencyjnej na rynku odgrywa przede wszystkim efektywne przywództwo. W książce autorka omawia kompleksowo teorie i koncepcje przywództwa, a także udziela odpowiedzi na kluczowe pytania, między innymi: Co to jest przywództwo?; Czy istnieje optymalny model przywództwa?; Jaki jest związek między przywództwem a otoczeniem ogranizacji?; Czy przywódcą trzeba się urodzić, czy też przywództwa można się nauczyć?; Czy współczesne koncepcje przywództwa odpowiadają potrzebom organizacji?; W jaki sposób przywództwo zmieni się w przyszłości? Walorem książki są rozbudowane studia przypadków znanych światowych firm, takich jak BMW, Novartis, Bonduelle i Swatch. Pozwalają one lepiej przyswoić wiedzę i ocenić jak różne formy przywództwa funkcjonują w praktyce.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteczne Centrum Obsługi – na zewnątrz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 24474 [na zewnątrz], 24473 [na zewnątrz], 24472 [na zewnątrz], 24471 [na zewnątrz], 24475 [na zewnątrz] (5 egz.)
Biblioteczne Centrum Obsługi - na miejscu
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 24470 [na miejscu] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 306-322. Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów zarządzania, uczestników studiów MBA oraz menedżerów i przedsiębiorców.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej