16860
Brak okładki
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : podstawy metodologiczne / Gilbert A. Churchill. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2002. - 897, [1] s. : 2 mapy, rys., schem., tab., tabl., wykr ; 24 cm.
Status dostępności:
Biblioteczne Centrum Obsługi – na zewnątrz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5623 [na zewnątrz], 5624 [na zewnątrz] (2 egz.)
Biblioteczne Centrum Obsługi - na miejscu
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5622 [na miejscu] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Tyt. grzbiet. i na s. przedtyt.: Badania marketingowe Tyt. oryg.: "Marketing Research Methodological Foundations"
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej